21 Ağustos 2013 Çarşamba/ Devamı »
Yılmaz: TSK diyorsa, doğrudur
TBMM - Milli Savunma Bakanı İsmet Yılmaz,
''Balyoz Davası'' olarak bilinen davanın tüm delillerinin asıllarının
Genelkurmay Başkanlığı'nda bulunduğu iddialarıyla ilgili Genelkurmay
Başkanlığı'ndan yapılan açıklama üzerine, ''Silahlı Kuvvetler'in darbe
girişiminde bulunanlarla bir bağlantısı yoktur. Silahlı Kuvvetler
diyorsa, dediği doğrudur'' dedi.
Meclis'te
gazetecilerin sorularını yanıtlayan Yılmaz, ''Silahlı Kuvvetler
içindeki kimselerin böylesi bir çalışması olur mu, geçmişte olmuş. Şimdi
olur mu Ona da yargı karar verecek. Ancak sizin kafanızdaki karışıklık,
bu girişimlerde bulunanlar ile Silahlı Kuvvetleri eş gibi görmek...
Silahlı Kuvvetlerin darbe girişiminde bulunanlarla bir bağlantısı
yoktur. Silahlı Kuvvetler farklı, darbe girişiminde bulunanlar
farklıdır. Dolayısıyla ikisini birbirinden ayırdığımız zaman, bunu
sağlıklı bir şekilde kafanızda canlandırabilirsiniz'' şeklinde konuştu.
Bir
gazetecinin, ''Genelkurmay, 'belgelerin aslı bizde yok' diyor''
şeklindeki hatırlatması üzerine Yılmaz, ''O zaman gidin mahkeme
dosyasını inceleyin. Silahlı Kuvvetler diyorsa, dediği doğrudur'' diye
karşılık verdi.
12 Ocak 2013 Cumartesi/ Devamı »
Yunanistan'da Türk konsolosun aracına saldırı
GÜMÜLCİNE - Türkiye'nin Gümülcine Başkonsolosu
Osman İlhan Şener'in makam aracına, Kavala kentinde Altın Şafak örgütü
üyelerince saldırıda bulunuldu.
Edinilen
bilgiye göre, Başkonsolos Şener'in, Kavala Belediye Başkanı Kostas
Simiçis'i ziyareti sırasında, ellerinde Yunan bayraklarıyla belediye
binası önünde toplanan yaklaşık 30 kişilik grup, Türkiye aleyhinde
sloganlar atarak, park halindeki konsolosluk aracına saldırdı.
Simiçis
ile görüşmesinin ardından, grubun taşkınlığı nedeniyle belediye
binasında bir saatten fazla kalan Şener ve beraberindekiler, daha sonra
polis eşliğinde kentten ayrıldı.
Başkonsolos Şener'in Kavala'dan çıkışı
sırasında bazı göstericiler polise rağmen, konsolosluk aracına
tükürerek, camlarını yumrukladı.
Yunanistan'da göçmenlere karşı yaptığı eylemlerle tanınan Altın Şafak örgütünün adı sıkça şiddet olayları ile gündeme geliyor.
12 Ocak 2013 Cumartesi/ Devamı »
Facebook Reklam Politikası Nedeniyle Hollywood’un da Gözünden Düştü
Facebook‘un
Eylül ayında yaptığı algoritma değişikliği sosyal ağ üzerinden
pazarlama faaliyetleri yürüten şirketleri olumsuz yönde etkiledi.
Dijital reklam ajansları değişikliğin ardından tepkilerini dile getirirken, Amerikan film endüstrisi ise artan pazarlama maliyetleri nedeniyle Facebook ile karşı karşıya geldi.Geçtiğimiz günlerde NBA takımlarından Dallas Mavericks’in sahibi girişimci ve yatırımcı Mark Cuban’ın serzenişinden bahsetmiştik.
Cuban yaptığı açıklamada 2.3 milyon beğeniye sahip olan Facebook’taki
takım sayfasından mesajlarını 1 milyon kişiye ulaştırabilmek için 3000
bin dolar harcaması gerektiğini dile getirmiş, bu nedenle sahip veya
yatırımcısı olduğu 70 şirketin Facebook ile ilgili planlarında köklü
değişiklikler yapmaya hazırlandığını söylemişti. Cuban ayrıca, bundan
böyle Twitter ve diğer sosyal ağlara daha çok önem vereceklerinin de
altını çizmişti.
Los Angeles Times‘ta
yer bulan habere göre Hollywood’daki büyük film şirketleri de aynı
durumdan muzdarip. Zira bu şirketler, Facebook’ta yeni takipçi kazanmak
ve mevcut kitlelerine seslenebilmek için harcamak zorunda oldukları
reklam bütçesinin büyüklüğü bir yana, yapılan harcamaların gişe
hasılatlarına yansıdığı konusunda şüpheli.
Birçok şirket şimdiden
Facebook’un pazarlama rolü üzerine geri dönüş araştırmalarına başlarken,
Facebook ise durumun farkında olduğu mesajını çoktan iletti. Sosyal
ağın eğlence departmanından sorumlu başkanlarından Fred Leach’in
açıklasına göre Facebook, film şirketlerinin doğru hedef kitleye
ulaşabilmesi, film bilet satışlarına katkı sağlayabilmesi ve
kampanyalarının etkisini gözlemleyebilmeleri için her zamankinden daha
çok çalıştıklarını belirtiyor.
Ancak Facebook’un bu konuda geç
kalmaması gerekiyor. Nitekim bazı Hollywood stüdyoları halen Facebook’u
en büyük ortaklardan biri olarak görse de, geçtiğimiz haftalarda General
Motors, araba satışlarına katkıda bulunmadığı gerekçesiyle 10 milyon
dolarlık yıllık kampanya bütçesini iptal etti.
Algoritma
değişikliğinden önce ve sonraki 60 günlük süre içinde oluşturulan 9
milyar Facebook mesajını inceleyen pazarlama şirketi BlitzMetrics’in
bulguları ise film şirketlerini doğrular nitelikte. BlitzMetrics’in
raporunda değişiklik sonrası mesajları gören hayran sayısında dramatik
bir düşüş meydana geldiği kaydediliyor. TV programları ve film
sayfalarında yaşanan erişim kaybının %72 oranında olduğu ifade
ediliyor. Büyük film stüdyolarının Facebook sayfalarında ise yeni
algoritmayla birlikte etkileşimde %23 erişimde ise %45′lik bir düşüş
yaşanmış.
Facebook borsadaki baskı nedeniyle reklam üzerindeki
çalışmalarını sıklaştırdı. Ancak bu hamlenin şirkete olumlu yansıyıp
yansımayacağını biraz da zaman gösterecek. Sosyal ağın bu tutumuna
profesyonel çevrelerden gelen tepkilere ek olarak, Facebook görünüşe
göre film endüstrisinin 1.5 milyar dolarlık sosyal medya pastasından
daha az pay almak zorunda kalacak.
12 Ocak 2013 Cumartesi/ Devamı »
Windows Media Player'da albüm kapak resmi ekleme veya değiştirme
Player, albüm kapak resimlerini AMG gibi
Microsoft dışı çeşitli veri sağlayıcılar tarafından sunulan bilgiler
içeren çevrimiçi bir veritabanından yükler.
Player CD'yi kopyaladığınızda albüm kapak
resmini karşıdan yükler. Bunu yapmak için Player CD'yi çevrimiçi
veritabanındaki bir girdiyle eşleştirmeyi dener. Player bir eşleşme
bulursa, CD'nin medya bilgilerini albüm kapak resmi de dahil olmak üzere
otomatik olarak karşıdan yükler. Ayrıca Player, albüm kapak resmi eksik
olan şarkılar için kitaplığınızı düzenli olarak tarar. Albüm kapak
resmi eksik olan bir şarkıyı çevrimiçi veritabanındaki bir girdiyle
eşleştirebilirse, Player eksik albüm kapak resmini karşıdan yükler.
Player'ın albüm kapak resmini ve diğer medya bilgilerini yükleme
biçiminin nasıl değiştirileceğiyle ilgili bilgi için Medya bilgileri: sık sorulan sorular bölümünde, Player'ın medya bilgilerini otomatik olarak düzeltmesiyle ilgili soruya bakın.
19 Aralık 2012 Çarşamba/ Devamı »
Kaydol:
Kayıtlar (Atom)